Daljinsko naročanje v gostilni BOR Kranjska Gora

HITRA POSTREŽBA, ZADOVOLJEN GOST!

Leta 2012 je ob vznožju kranjskogorskih smučišč vrata odprla Gostilna in pizzerija Bor, ki je v upravljanju družbe Hit Larix. Danes je priljubljena kulinarična postojanka obiskovalcev Kranjske Gore. V prijetni leseni notranjosti gostilna lahko sprejme 80 gostov in še 40 na sončni terasi. Znana je po širokem izboru jedi za različne okuse, tudi sezonsko obarvanih. Pozimi diši po joti, telečji obari, ričetu, golažu, štrukljih. Na pomlad ne bodo manjkale jedi s šparglji. V vseh letnih časih pa so tukaj doma pizze iz krušne peči!

Na sončen februarski dan so gostilno do zadnjega kotička zasedli smučarji. “Ob takšnih dnevih ali ko imamo velike skupine gostov je daljinsko naročanje še toliko bolj pomembno. Omogoča nam, da naročilo takoj, ko ga gost pove natakarju, brezžično potuje v kuhinjo in za šank. Tam se jedi in pijača že pripravljajo in nato hitro postrežejo, tako da so gostje zadovoljni,“ je povedala natakarica Gordana. Sistem davčne blagajne z daljinskim naročanjem podjetja Microgramm so v Boru začeli uporabljati pred dvema letoma. S programom Advantik, ki omogoča daljinsko naročanje z dlančniki Samsung, so zelo zadovoljni, saj je po besedah strežnega osebja enostaven za uporabo, razumljiv in hiter.

“Spomnim se časov, ko smo natakarji stali pred blagajno, da bi prišli na vrsto in vpisali svoja naročila ali izdali račun. Zdaj teh težav ni več,“ je poudarila Gordana.