Daljinsko naročanje v Gostilni Sokol Ljubljana

Uporaba daljinskega naročanja na vrtu restavracije Sokol.

V toplih mesecih so v Gostilni Sokol številne mize na vrtu, ki je pravzaprav kar del peš cone starega mestnega jedra, vedno polno zasedene. Znana je po tradicionalni slovenski kuhinji (njihove uspešnice so gobova juha v kruhovi skodelici, koline, divjačina, štruklji, potica in prekmurska gibanica), natakarjih v narodnih nošah ter hitri in prijazni postrežbi. Ni čudno, da so jo zlasti turisti vzeli za svojo. Natakarji obvladujejo kar 34 miz zunaj, v notranjih prostorih pa so še štiri, z masivnim lesom in v kmečkem stilu opremljene sobe z 250 sedeži.

“Zadnji dve leti uporabljamo android mobilne telefone s programom Advantik za daljinsko naročanje in izdajanje računov. Z njegovo pomočjo se natakarjevo naročilo takoj po internetni povezavi prenese do šankista oz. v kuhinjo. Tako ima natakar manj nepotrebne hoje do šanka in nazaj, ostane mu več časa za goste, sama postrežba pa poteka bolj gladko in
hitro,“ je poudaril vodja gostilne Elvis Velagić in še dodal: “S podjetjem Microgramm ves čas odlično sodelujemo.“

V Gostilni Sokol si dela v strežbi praktično ne morejo več zamisliti brez daljinskega naročanja, pravijo. Tudi zaradi kroničnega pomanjkanja strežnega osebja, s katerim se sooča slovensko gostinstvo.

ENOSTAVNO – UPORABNO – TO JE MICROGRAMM