Kako izbrati najboljši blagajniški sistem za bar ali restavracijo.

Blagajniški sistem je zaradi svojih uporabnih značilnosti postal nepogrešljiva sestavina manjših podjetij. Ti sistemi se stalno nadgrajujejo z namenom, da bi izpolnili pričakovanja številnih podjetnikov. blagajniški sistemi so bili sprva namenjeni zgolj za izvrševanje par posameznih nalog, kot na primer transakcij, zdaj pa je njihov razvoj napredoval do te mere, da niso več omejeni na samo eno ali dve aplikaciji. Najboljši blagajniški sistemi za manjša podjetja danes na primer združujejo več operacij v eni sami enostavni aplikaciji, ki je primerna za različna delovna okolja.

Blagajniški sistem Microgramm ADVANTIK


Za lažjo predstavo navajamo nekaj pomembnih značilnosti sodobne programske in strojne opreme blagajniški sistema:
• Upravljanje zalog in inventura zalog
• Učinkovito upravljanje urnikov zaposlenih
• Podroben opis izvršenih transakcij; sprejema skoraj vse načine transakcij (gotovina, kreditne in debetne kartice, Moneta, mBills in Paywiser).
• Pregled delovnih ur zaposlenih s pomočjo vgrajene ure
• Pravilno upravljanje poslovne produktivnosti
• Če so tiskalniki povezani z vašim terminalom, lahko natisnete podrobnosti o transakciji in natisnete naročila v kuhinji, če imate restavracijo.

Sodobne POS naprave imajo poleg uporabnih značilnosti tudi precej drugih izstopajočih lastnosti: natančnost, fleksibilnost, lahek način uporabe, zanesljivost, hiter dostop in še bi lahko naštevali. Strojno in programsko opremo lahko dandanes dobite celo brez vnaprejšnjih stroškov, lahko pa se zgodi, da boste morali odšteti minimalen strošek za vsako izvedeno transakcijo. Teh terminalov so pogosto poslužujejo v različnih gostinskih objektih, kot na primer v restavracijah, lokalih in picerijah. Omenjeni računalniški sistemi se vse bolj uveljavljajo tudi na drugih področjih, predvsem po zaslugi njihove učinkovite zmogljivosti in koristnih funkcij.

Vikend najem tudi za dogodke.

Ponudnikov blagajniški sistemov je danes na tržišču vedno več, predvsem zaradi vse večjega povpraševanja. Med njimi so seveda tudi takšni, ki tržijo sisteme in blagajne slabše kakovosti in ki ne izpolnijo vaših pričakovanj – pogosto se boste morda srečali celo s težavami. Bistveno je torej to, da prepoznate, kateri blagajniški sistem združuje tisto programsko in strojno opremo, ki bo najbolj povečala vašo poslovno učinkovitost.

Koristni nasveti za prepoznavanje kakovostnega blagajniški sistema za manjše podjetje
Prva faza vključuje predhodno načrtovanje, v katerem boste morali narediti seznam zahtev po meri vašega podjetja. Če imate na primer v lasti restavracije, potem morate izračunati transakcije, tiskati podrobnosti transakcij, sprejemati različne načine plačil, spremljati produktivnost, spremljati urnike zaposlenih, hraniti prejšnje evidence in še bi lahko naštevali. S pomočjo teh podrobnosti boste lahko prepoznali pravo POS rešitev brez kakršnih koli težav.


1. Poiščite zanesljivega ponudnika


Med iskanjem ponudnika se najprej obrnite na njihove prejšnje stranke in jih prosite, da vam pomagajo oceniti kakovost in zanesljivost njihovega sistema. Večina ponudnikov in posrednikov ima precejšnje število strank, vendar ni nujno, da vam bodo te informacije tudi pripravljeni razkriti. To je posledica dejstva, da hočejo zaščititi bazo svojih odjemalcev pred konkurenco in kupci, ki postavljajo na tisoče vprašanj.
Pogovorite se lahko tudi s svojimi kolegi in ugotovite, kaj uporabljajo oni. Vprašajte jih, kaj jim je pri programu, ki ga uporabljajo, všeč in kaj ne, ter zakaj.


2. Preverite sistem


Preden se odločite za nakup sistema, prosite za demonstracijo in dosledno preverite vse njegove lastnosti. Pri izbiri blagajniški sistema za manjše podjetje, poskrbite, da ima dobavitelj ustrezno strojno in programsko opremo za plačevanje s kreditnimi karticami. Zakaj bi morali poklicati tri različna podjetja, če nekaj ne dela tako, kot bi moralo?


3. Vzpostavitev nadzora nad zalogami

Mobilni pregled poslovanja in kontrola zalog.


Ena najpomembnejših stvari je, da razmislite, ali funkcijo za nadzor nad zalogami v manjšem podjetju sploh potrebujete. Programska oprema ima sicer večinoma že nastavljeno neke vrste funkcije za nadzor nad zalogami. Če boste na primer želeli zmanjšati število artiklov, prodanih iz vaših zalog, boste artikle vedno prešteli fizično. V svoji osnovni obliki se funkcija nadzora nad zalogami drži načela ‘prvi noter, prvi ven’. To je precej pomembna funkcija, ki jo ima večina programov, vendar vprašajte, kako deluje, če dejansko potrebujete nekaj naprednejšega. Z naprednejšo programsko opremo za vodenje zalog v maloprodaji se lahko izognete marsikaterim težavam – na primer naraščanju zalog sladoleda pozimi namesto poleti, ko stranke želijo kupiti tovrstne izdelke. Uporaba funkcije za nadzor zalog vam lahko pomaga odpraviti izgubo, ali pa jo vzdrževati na način, da imate izdelke, po katerih stranke povprašujejo, kadar jih iščejo.


4. Načrt produktivnosti in povpraševanje strank


Še ena izmed pomembnejših prednosti uporabe blagajniški sistema je, da ponuja celostne informacije o dnevni prodaji o posameznem izdelku: vrsta izdelka, teža, cena in čas. Na podlagi takšnih informacij boste ugotovili, kateri se prodaja bolje, srednje ali ne preveč dobro. Skladno z vašimi prodajnimi poročili boste lahko izdelali načrt produktivnosti, ki vam bo v prihodnje pomagal določiti, katere so specifične zahteve vaših strank in tako zagotoviti boljšo storitev. Ne gre za neko višjo znanost, je pa zelo pomembno, da imate tovrstna poročila.


5. Zvestoba strank

Naša zvesta stranka iz Mehike.


V vašem podjetju je pomembna vsaka stranka in za vas je ključnega pomena to, da razumete njihove potrebe. Če nimate nastavljenega programa zvestobe, medtem ko ga vaša konkurenca ima, to pomeni, da ste pogoreli. Če hočete povečati posel in bazo vaših strank, potem je pametno razmisliti o nakupu programa zvestobe.
Lastniki manjših podjetij bi morali vedno razmišljati, kako bodo strankam zagotovili hitre storitve in kako jih bodo presenetili z enkratnimi popusti, prazničnimi ponudbami in domiselnimi idejami. Zakaj je to tako pomembno? Ker vaša konkurenca te strategije najbrž že uporablja. Vsi programi nimajo nameščene funkcije za zvestobo, toda večina jih ima. Morda boste morali uporabiti program zvestobe nekega drugega ponudnika – na trgu jih je precej, zato lahko izberete tistega, ki bo najbolje ustrezal vrsti vašega podjetja. Skratka, če se boste dogovorili, da v vašo programsko opremo vključijo tudi funkcijo zvestobe, potem je to nadvse dobrodošlo.
Zaključek
Prišli smo do konca. Predstavili smo vam zgolj nekaj idej, o katerih razmislite, če želite poiskati ustrezni blagajniški sistem – Blagajniški sistem. Zato smo pri podjetju Microgramm d.o.o. veselimo vaših vprašanj, mnenj, ki jih lahko posredujete na našo elektronsko pošto

prodaja@microgramm.si

ali nas pokličete na telefon

01 423 87 70
Microgramm d.o.o. – Vaš partner za blagajne!