Splošni pogoji poslovanja podjetja Microgramm d.o.o.

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja Microgramm d.o.o. Podjetje Microgramm d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z zastopstvom in prodajo računalniške opreme priznanih blagovnih znamk. Vsak kupec z registracijo na spletni strani microgramm.si pridobi svoje uporabniško ime in
geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Veljavnost ponudbe in cen
Cene so navedene na spletni strani in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini microgramm.si. Na spletni strani Microgramm prodajalec svojim kupcem pri posameznih artiklih omogoča tudi količinske popuste, ki pa veljajo le pri naročilu preko spleta. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.

Naročila
Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini microgramm.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko
naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

Dobava in prevzem
Za naročila manjša od 50€ + DDV poštnino plača kupec.
Pri naročilu nad 50 € + DDV je dostava brezplačna.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila.

Trudimo se, da je večina artiklov v spletni trgovini microgramm.si na zalogi, in jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 48 ur. Za nas pakete dostavlja General Logistics Systems, Logistične storitve, d.o.o. , ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan. V kolikor artikla ni na zalogi kupca o tem obvestimo in ponudimo možno alternativo. V kolikor kupec alternativno ponudbo potrdi naročilo dopolnimo in naročeno blago še isti dan odpremimo. Če se kupec z alternativno ponudbo ne strinja, prične teči dobavni rok, ki je naveden na naši spletni strani. Prodajalec si pridružuje pravico do podaljšanja dobavnega roka in se zavezuje, da bo o tem pravočasno obvestil kupca.

V kolikor kupec, ki ima odobren odlog plačila odda naročilo do 12 ure in je naročeno blago na zalogi v celoti, bomo to blago odpremili še isti dan. Kupec lahko naročeno blago prevzame tudi na sedežu podjetja Microgramm d.o.o., Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro. V primeru osebnega prevzema lahko zahtevamo, da se prevzemnik identificira. Naročeno in plačano blago
bomo izdali samo dejanskim kupcem oz. osebam, ki so pooblaščene za prevzem blaga. V primeru brezplačne dostave bo ponudnika paketne distribucije izbral prodajalec. Blago bo odpremljeno kupcu s ponudnikom paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko, ki jo prodajalec posreduje kupcu. V primeru, da je plačnik dostave kupec mu blago dostavi ponudnik paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vse stroške nastale s transportom blaga krije kupec sam. V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti
prodajalca takoj ob prejemu blaga oz. najkasneje naslednji delovni dan. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi, oziroma najkasneje v 8 dneh od prejema blaga. V primeru odškodninskega zahtevka mora kupec predložiti vso potrebno dokumentacijo in dokaze za uveljavljanje le tega. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride
zaradi neizpolnjevanja finančnih ali drugih obveznosti kot zaradi netočnih ali pomankljivih informacij s strani kupca.


Plačilo
Plačilo po predračunu se izvede na podlagi predračuna, ki se kreira na spletni strani po oddanem naročilu. Plačilo je izvedeno, ko je nakazani znesek viden na enem izmed transakcijskih računov prodajalca.

Plačilo s kreditno ali plačilno kartico naročeno blago lahko ob oddaji naročila preko spleta, varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (MasterCard in Visa). Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@microgramm.si ali pokličite na + 386 1 423 87 60.

Plačilo po povzetju je plačilo dostavni službi ob dostavi blaga, skladno z njihovim cenikom storitev.

Odlog plačila prodajalec omogoča pod določenimi pogoji. Pogoji nakupa z odloženim plačilom so predmet poslovne pogodbe med kupcem in prodajalcem.

Kupljeno blago je last prodajalca, do poplačila blaga v celoti. Kupcem, ki zamujajo s plačilom zapadlih obveznosti prodajalec zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru večkratnega zamujanja s plačili si prodajalec pridržuje pravico kupcu ustaviti dobave blaga in izterjati neporavnane
obveznosti. Blago je kupcu ob takojšnjem plačilu izdano takoj. V primeru odloga plačila se blago kupcu izda le pod pogojem, da kupec nima zapadlih obveznosti ali blokiranih TRR računov.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@microgramm.si

V primeru odstopa od pogodbe lahko potrošnik prejeti artikel osebno prinese ali vrne na lastne stroške po pošti na naslov podjetja: Microgramm d.o.o., Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana , Slovenija, EU.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če
zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcih in pri artiklih kjer je potrošnik že odprl varnostni pečat.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Računi
Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oz. je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.

Garancija na kakovost
Vsi izdelki v spletni trgovini microgramm.si imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis: servis@microgramm.si ali pokličete +386 (1) 600 16 08. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem
listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.

Zasebnost
Prodajalec se zavezuje, da vse zbrane osebne podatke uporablja le za namene nakupa/prodaje in da le teh ne posreduje tretjim osebam.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Microgramm, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Spori
Vse morebitne spore med kupcem in prodajalcem, bosta stranki poskušali reševati sporazumno. V primeru, da to ne bo možno, je za spore pristojno Sodišče v Ljubljani.